گلر سابق تیم ملی ایران تمایل زیادی دارد تا جانشین بیرانوند در پرسپولیس شود.

علیرضا حقیقی

به گزارش همشهری آنلاین با جدایی رسمی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، بزرگترین علامت سوال ترکیب گاریدو در مقابل نام دروازه‌بان این تیم قرار گرفته. مدیریت پرسپولیس بلافاصله بعد از فسخ قرارداد بیرو از جذب جانشینی قوی و صاحب رزومه خبر داد و در همین رابطه نیز به نظر می‌رسد که به نتایج مثبتی دست پیدا کرده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که گزینه اول سرخ‌ها برای پوشیدن پیراهن شماره یک این تیم کسی جز محمدرضا اخباری نیست. دروازه‌بان فصل گذشته گل‌گهر که طی ۲۸ بازی در لیگ بیست و سوم موفق به ثبت ۱۱ کلین‌شیت شد و با توجه به شرایط فعلی بازار نقل‌وانتقالات، گزینه‌ای مطلوب و دهان پرکن برای سرخپوشان محسوب می‌شود.

رضا درویش نیز شب گذشته از گلرهای مدنظر داخلی و حتی دو گزینه خارجی باشگاه صحبت کرد اما نامی از آنها نبرد. با این حال حتی مدیران پرسپولیس مذاکرات خود را با سایر گزینه‌ها از جمله امیر عابدزاده هم پیش بردند اما در نهایت این دروازه‌بان با سرخ‌ها به توافق نرسیده و راهی لالیگا ۲ و کاستیون اسپانیا شد.

از طرفی علیرضا حقیقی، سنگربان سال‌های نه چندان دور قرمزها خود را بهترین گزینه‌ برای جانشینی بیرانوند دانسته و حاضر به بازگشت به پرسپولیس است. با این وجود شرایط سنی ستاره عملکرد ضعیف او طی سالیان اخیر و همچنین عدم استقبال هواداران از بازگشت حقیقی، عملا این انتقال را منتفی می‌کند.

کد خبر 867669

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha